Mångmiljonär

är precis vad jag vill bli. Tvi tvi tvi som mormor säger när jag lämnar henne hästnummerna. Haha!

Fasiken vad lam jag varit här inne de sista dagarna. Td kom ju hem så han var här i torsdags. Den visiten slutade inte vidare bra. Jag kastade ut honom och han blev skitarg. Befogat? Kanske..! Mådde så dåligt efter det att jag somnade. Dock blev vi vänner igår så han var här och käkade middag. Måste passa på att tack min älskade Bajna för ALL hjälp. Utan dig hade inte gårdagen blivit så bra som den ändå blev. TACK! Nästa gång är det min tur att hjälpa dig!
Jag och td käkade gott, kollade på min favvofilm Efter bröllopet (är hemligt förälskad i Mads Mikkelsen och Rolf Lassgård, särskilt Roffe, haha). Sedan blev det dans, skratt, catwalksshow osv... Vi har alltid sååå förbannat skoj och vi somnade båda med ett stort leende på läpparna. Vi vaknade vid 9 och som vanligt hade vi kuddkrig och vi skrattade så vi kiknade. Han gick för en stund sedan då han skulle köra med sin dotter på fotbollsmatch. Så nu är jag åter alena.

Jag ska vila till mig lite nu då jag och Mackan ska till Yvette och Patrik ikväll. Ska bli sååå kul!


Jag och Yvette på Cardan! Vad fan är det för
fula miner vi ligger inne med? Herregud! :)


Pussilull

Kommentarer
Postat av: binis

kiso is back ! (: haha.. vad bra att det gick fint igår och att ni hade kul ;D

2008-09-20 @ 14:23:41
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0