Livet kan ju vara ganska skoj ändå!

Ja det tycker jag, faktiskt! :)

Jag hade en jätteskoj helg måste jag säga. Jag och Mackan var hos Yvette och Patrik i lördags. Vi tog tåg ner till Lund och sedan åkte vi hem på söndagen. Vi bjöds på otroligt god mat och fantastiskt sällskap. Dessa två människor är HELT otroliga. Helt fantastiska människor och vi hade verkligen superskoj! Senare på lördagsnatten åkte vi till Malmö för att dansa till det på ett ställe som heter Hipp. Det var verkligen ett ställe i min smak, verkligen bra musik! Heja schlager! Vi hade vip-bord ska jag också be om att få tillägga. :) Kvällens mest otippade var att jag träffade Carolina och Peter. Peter jobbar på samma kontor som mig och Carolina gjorde detsamma tills för någon månad sedan. Jättekul att träffa dem! Sedan måste jag ju tala om att jag fick medalj. Hello! Bara för att jag var så söt och dansade så bra sa han! Haha! Det roliga var också att Mackan blev så hejdundrandes full, men det behövde han nog. En rejäl fylleomgång. Kom iaf hem sent och jag somnade tryggt och gott i El Macos armar! Dagen efter fick vi en underbart god frukost och sedan körde Yvette och Patrik oss hela vägen till Helsingborg. Bara det visar vilka underbara människor dem två är!! Ja, jag tycker sååå väldigt mycket om dem! Tack för en underbar helg!

Söndag kväll; td kom och sov hos mig efter att vi kollat Schindlers List. Helt ok film men den var allt bra lite seg emellanåt! Det var i vilket fall som helst lika mysigt som alltid att få träffa mannen i fråga.

I måndags svängde jag inom brandkåren efter jobbet och hälsade på ungdomarna. Sedan stack jag och hämtade min lilla Sabina för att vi skulle åka till min moster och äta middag. Det var sååå kul att träffa mamms som var hemma från Karlstad! Måste säga att det var en ovanligt skoj kväll (dock som vanligt med hög ljudnivå, haha) med många skratt. Måste bara säga att min moster är så fin och rolig. Det ska också tilläggas att hon är helt galen och helt annorlunda sin syster. Hur tusan kan 2 syskon bli så förbannat olika? Ja, man kan ju bara spekulera.. Haha!

Igår var min lilla gummis Binis här och vi (okej, Sabina) lagade wok. Mmmums! Hon grejade medan jag duschade. Jag kände mig som ett riktigt äckel och td skulle ju faktiskt hälsa på. Men innan han kom hann vi se Toppis. Vid 21.30 trillade td in, en dag kommer han ta sönder min ringklocka. Haha! Vi kollade på Främmande fågel och sedan skulle vi se en film. Han klämde kommentaren: -Inte en film som varar 3 timmar nu Karro. Jag: -Nehej vi tar denna (Danslärarens återkomst), jag har sett den innan och den varar inte så länge. Vi tittade, slumradre, tittade, slumrade och klockan 00 ville td sussa men kunde inte slita sig då jag sa att vi började närma oss slutet. Rätt som det var började hela jävla filmen hacka och vi fick inte se filmen. Detta innebar att vi suttit och kollat en film i 2,5 h och fick inte se slutet, normalt! Jaja, kvällen slutade rätt bra ändå får jag ju säga! ;)

Nu ska jag vänta in Toppis, sura för jag missat min tvättid, samt ladda inför mitt utvecklingssamtal som jag ska ha med chefen imorgon bitti. Det jobbiga är att jag inte är människa förrän efter kl 10 så jag undrar hur tusan detta ska gå.. Jaja, den som lever får se!

Bjussar på bilder från i lördags:


Egentligen borde jag inte lägga
ut denna bilden för jag är så
förbannat ugly. Herregud, kolla
in min dubbelhaka. Yvette däremot
är lika snygg som alltid. Riktig pingla!


Mackan och Patrik - goa och glada!


See you!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0