Långtråkig Lördag

Jag skrev något i stil med detta för någon dag sedan: "Åh det ska bli så skönt med en lugn helg, att bara va". I heleve heller, jag börjar snart klättra på väggarna. Men jag ska minsann försöka att bara vara hemma för jag behöver det, egentligen. Tur att jag snart ska bruncha iaf.

Varför är mitt högra öga svully idag? Jag kan ju för bövelen nästan inte se något. Frågan är om det är något litet äckligt djur som bitit mig igen...? Ja, kanske inte i ögat men någonstans i närheten.

Med risk för att bli tjatig när det gäller td (sluta läs om det bli jobbigt, det är ju min blogg. Haha) så kan jag meddela att han inte hörde av sig igår kväll. Fråga mig inte varför, det var nämligen första kvällen sedan han åkte som han inte ringde. Hur känns det då? Jag vet inte än. Enligt M så behöver jag inte vara orolig över att han inte hör av sig.. :) Alltså jag har nog aldrig träffat en så hal man som td, jag vet verkligen inte var jag har honom. Fan vad snällt av er förresten att komma med så många förslag på presenter till honom.. Ni är underbara! (Å nu är jag ironisk för jag fick fanimej inte ett enda förslag...). Hahaha!

Nämen om man skulle ta sig en shower?

Dagens snyggaste person:



Victoria Silvstedt med sina sjukligt
snygga ansiktsdrag och väldigt vackra
hår. Här gör hon reklam för Sisters.
Jag önskar bara att hon kunde skärpa
till sig och inte spela så jäkla korkad,
hon är ju smart egentligen.

Nej, showern som sagt och sen The Tivoli.brunch!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0