Jävligt mysigt alltså

Ja, inatt alltså..! Men nu åker du ifrån mig och man kan aldrig veta hur det blir när du kommer hem. Saken blir inte bättre av att du är så förbannat velig. Så velig att jag ibland får panik på dig.. Skit! Men herregud vad jag kommer sakna dig så låt denna vecka gå fort! Var nu rädd om dig!

Hade en riktigt lugn söndag igår. Städade lite, käkade lunch och hjälpte Kjellman med sina kärleksbekymmer (hmm, jag är ju egentligen knappast rätt person att ta hjälp av, haha). Efter det så donade jag bara med UBK. Idag tar vi in 12 nya ungdomar så det är mycket som skulle förberedas! Ja, nu är det klart iaf! Sedan kom TD på sin motorbike och jag bara smälte. Faktum är att han inte skulle komma förrän senare men så fick jag ett sms; är du hemma? Jag är nedanför din balkong. Å ja, där halvlåg han på sin stora motorcykel (kändes nästan som om han var en riddare på sin vita springare, skickad för att rädda mig, haha). Kommer ni ihåg Änglagård? När Zac ligger i sina skinnkläder på en gravsten när alla kommer ut från begravningen. Så såg TD ut, förutom att dem inte är ett dugg lika till utseendet. Det var väl bara kläderna och stilen som var lika egentligen.. :) Btw, så kom han senare och vi käkade grönsaksstavar&dip, samt att vi bälade vars några öl. Tur att man inte blir bakis..

Nehej, nu ska jag packa ner datorn och sedan hoppa in i duschen.. Kanske, kanske kan jag vara i tid till jobbet för en gång skull. Det är ju jävligt läckert när man kan chocka sina kollegor ibland.. :)

Puss på er där ute i den stora, vida världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0