Hjälp! Toastolen pratar...

Alltså lyssna på detta då, har ni hört talas om en talande toalettstol? Ja det finns, på riktigt, det berättade en av mina chefer idag. Här är nyss hemkommen från jobb i Asien och i Japan finns den, den talande skithusstolen. Fanimej crazy. Mm, man säger till att man vill bli tvättad (jaa, i ens nedre regioner), torkad, sprayad. Man säger till att man  vill få spolat eller om man vill ha lite musica på dasset. Tydligen ska någon ha sagt till F att hon pratar med med toan än med hennes man. Hahaha! Alltså vad kommer i Japan härnäst och främst, NÄR TUSAN KOMMER DENNA TILL SVERIGE? :) Man hade ju skitit en gång till (av rädsla) om det hade kommit en vattenstråle rakt upp i ändan.. Jaa, jag säger då det!

Har haft en skojsig dag idag faktiskt.. Inget speciellt har hänt men det har ändå varit bra tycker jag! För er info så ringde td mig igår och var S-P-I-K-N-Y-K-T-E-R. Å han var precis lika god, glad och söt som han varit alla andra dagar han ringt sms:at... Han saknar mig, jag som inte trodde att någon någonsin skulle tycka om mig...

Efter fredagsciggen med Adlo och en vända på systemet körde jag och hämtade min fina M som är på dejt idag. Jag skulle nämligen styla hennes hår. Jag plattångade hennes rumplånga, röda och eldiga hår, sedan tuperade jag det och lade i lite magic powder. Hon blev sååå snygg! Sedan körde jag henne ner till stan och hon var såå nervös. Så gulligt, jag ska verkligen hålla tummarna för henne nu! Det är hon värd! (Fy fan vilken bra kompis man är, om man får säga det själv. Hahaha).

När jag kom hem handlade jag lite och sedan lagade jag tacos, jag är en riktig tacolover. Mumsfillibabba! Lite rödvin till det är pricken över i:et! Nu har jag ätit, diskat och nu sitter jag här i sängen, kollar Ensam mamma söker och dricker vin. Underbara fredagar och underbara framtid. Ännu är det mesta ogjort.

Dagen snygga kändis och outfit:


S.J.P i snygg vit klänning. Jag älskar de guldiga
detaljerna och blomman är ju bara underbar!


etthångelnutacktd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0