Jag svarar...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nej, jag snyter mig istället.
Titta på dig själv i spegeln: Självklart, är en riktig spegelapa!
Gnälla: Ja, för mycket tyvärr. Särskilt när vi snackar tidiga morgnar.
Skrika: Jag skriker flera gånger om dagen, jag kan bli tokarg men det går snabbt över igen som tur är.
Sova: På tok för mycket, är ju för tusan född trött!
Ha ångest: Jo visst har jag det! Mycket över framtiden måste jag säga.
Skada dig själv med flit: nej, inte jag men jag ber andra när jag befinner mig mellan lakanen, haha!
Ta mediciner du inte borde ta: nej nej, jag avskyr mediciner överhuvudtaget!
Vilja dö: har väl hänt.
Drömma mardrömmar: många gånger, men inatt drömde jag om att prinsessan Victoria berättade för mig om sin rosa silikon-BH, vad betyder det?
Drömma sexdrömmar: Ja, ofta. Jag är en sexgalning! :)
Ta droger: aldrig livet, skulle aldrig falla mig in.
Försöka vara annorlunda: Jag är nog rätt annorlunda så jag behöver inte fösöka.
Klä dig i svart: allt som oftast, men jag har blivit bättre. Passar nog sjukt bra i starka färger.
Gå till kyrkan: sällan.
Röka: feströker för mycket.
Ha sex: Jaaa! Självklart, me like a lot! Hur fan kan man klara sig utan det?
Ljuga: händer.
Hata folk: jag hatar sällan, men man kan ju tycka mindre om!
Lita på folk: jag litar nog för mycket på folk och det måste jag sluta upp med bums!

VEM:
Saknar du:
K & A, samt mammi och td.
Vill du döda: ingen.
Rörde dig sist: Daniel i Kungens Kurva.
Vill du slå: just nu, td.
Kysste dig sist: td så klart. Jag är ju hångelvänlig igen! :)
Vill du kittla: Jag är så kul att jag svarar td...
Kramade du sist: Daniel i KK.
Vill du prata med: mamma och td.
Skrek du på sist: måste varit någon på IoS (IKEA of Sweden)..
Vill du vara som: Frida, världens godaste och vänligaste människa. Tänk om jag kunde vara hälften så snäll...!
Sårade dig sist: td.
Vill du bli galet full med: C i Uppsala! : Rolig prick det där!
Gjorde dig riktigt glad senast: Kungens Kurva-gänget!
Fick du sms av senast: Cissi på jobbet.
Ringde dig senast: mormor.
Är snyggast på jorden: td kanske..:) Eller FE? Haha! Det finns ju så många..

HAR DU:
Får många vänner: Känns så ibland när man inte ens hinner med att ringa alla. Men tack gode god att man har vänner överhuvudtaget. Världens bästa vänner också!!
Förföljelsemani: skojarru?
Tvångstankar: nepp.
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet om iaf. Lyckligt ovetande... :)
Någon fysisk sjukdom: nope.
Någon skada: ryggskada som tär på mig som faaan!
Färgat håret: ja många gånger.
Brutit några ben: nej, inte mer än benen i tårna.
Några piercings: tungan.
Egen dator: x2.
Bra självförtroende: beror på vad det gäller.
Kysst någon: för många men finns det något bättre?
Sagt att jag älskar dig till någon: ja, men ingen jag varit tillsammans med.
Bjudit ut någon: har väl hänt.
Varit kär: absolutely..!
Dumpat någon: jajemen, senast var i somras.
Stulit något: nej, jag är för mesig.
Lämnat landet: för semester som är det bästa som finns!
Tuttat eld på något: nej nej nej, jag släcker bara!
Gjort något olagligt: kör bil alldeles för fort...

HUR:
Går du:
taskig hållning pga min förbannade rygg och mina stora tudor.
Svarar du i telefonen: -Hej det är Karoline/-Halloja. Eller på jobbet: -Supply Support det är Karoline.
Fördriver du tiden: genom att sitta här framför datorn, kolla på TV eller spela tetris. Måste börja läsa igen!
Mycket pengar har du: för lite. Buah!
Tjänar du pengar: Lyxhorar. Haha, nej jag jobbar ju på ajkia!
Ofta diskar du: efter varje gång jag ätit.
Ofta städar du: för sällan, finns det något tråkigare? Fast tvätta är ändå värst!
Många stör du dig på: det finns några stycken..
Ofta träffar du din familj: sällan, mammi bor ju till exempel i Karlstad och pappa har jag ingen kontakt med. Lillebror är i himmeln så jag är ganska ensam. Men jag har ju moster, kusiner, samt mormor och morfar.

TROR DU:
Att du kommer bli något:
självklart! Även om det är lite tveksamt just nu.
På gud: nja, något tror jag att det finns. Om det är gud eller något annat vettifan.
På rymdvarelser: Hmm.. Nä, tror inte det i alla fall.
Att folk tycker om dig: hoppas det! :)
På ett liv efter detta: Absolut, helt klart!
Att fiskar kan tänka: ja, men begränsat.
Att du kommer leva länge: tyvärr inte.

Dessa frågor stal jag från någon annans blogg så ni vet och om det är någon som undrar..

         

        











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0