Bom Bom Bom Bom Bom..

..så ekar det i min lägenhet och golvet vibrerar. Någon av mina grannar har promt bestämt sig för att störa oss andra grannar med sitt jävla musikspelande. På en söndag??? Hallå, respekt eller inte!? Jaja, jag ger igen en dag..

Har precis haft gäster. Söta Pifo och hennes underbara barn. Det var verkligen längesedan måste jag säga. Jag uppskattade verkligen deras besök och vi hade massor att prata om som vanligt. Lite allvar, lite larv och skoj. Tänk att jag följt dessa underbara människor i snart 12 år. Nu har jag och barnen bestämt oss för att vi ska ha en riktig tjejkväll och att dem ska sova här. Ser verkligen fram emot det! :)

Nu ska jag kolla klart på Idol sen ska det duschas och packas. Är bjuden hem till sjuka td på middag och övernattning. Ser fram emot att äta något som han lagat (annars brukar det bli pizza).. :) Vi ska också kolla film, undrar vilken dock med tanke på att dem bara visar skit på televisionen idag. Jaja, annars får vi väl kolla på varandra och det duger ju det med!

Tjoochtjimmhobbylim!

Kommentarer
Postat av: sabina

bombombom.. ville bara säga hej (: puss!

2008-10-06 @ 12:08:54
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0