Är det stek eller stekt?

Almost perfect day. Var uppe i tid, har handlat fin present till min älskade Jennies bäbis som fyller ett år på lördag, jobbade över, underbart skojsig middag med Binis och Friday, Top Model och Oskyldigt dömd.

Den nästan perfekta dagen var bäst när jag och girlsen var på Big Buddha och åt thai-mat. We like! Mycket sex-snack, me like. Haha! Detta framkallade en hel del skratt! Frida är världens roligaste utan att hon egentligen vet om det och det är ju superskoj. Min lilla Fridis, min darling. När hon frågade servitören helt allvarligt om menyn trodde jag att jag skulle dö. Jag ville bara lägga mig på golvet och skrika av skratt. Tror Sabina kände detsamma och tårarna sprutade flera meter så mycket vi skrattade. Frida, på allvar, en kina/thai-restaurang serverar inte stek... Vi hade försökt tala om det för henne men hon var tvungen att ändå fråga om man fick in stek eller om maten var stekt. Servitören svarar: -Nej, det är stekt. Då säger söta Frida: -Ok, så ni har stavat fel. Servitören avslutar: -Ja, det skulle man kunna säga. Jag förstår att det inte låter så skoj när ni läser det men ni skulle varit där och sett det live! Jag kan lova er att även ni hade fått kramp i skrattmusklerna. Herregud. Tack iaf mina söta donnor för en superduperholymacaronyskoj kväll!

Frida körde oss hem sen kollade jag och Frida på Toppis-finalen. Helt otippat (från min sida) vann Whitney. Hej och gratulerar! Faktum är att jag faktiskt hejade på Anya. Jag tyckte att hon hade ett bätte modellutseende och hennes bilder var helt fantastiska. Men det var ju kul att en annorlundatillutseendetperson vann för en gång skull! Amen!

Do you wanna be on top?

    
Barbiesnygga Whitney med sina kurvor     En mer modellik Anya. Kanske ingen man
får jag väl säga är en riktig puma. Hon       skulle vända sig om efter på stan om man
har ett otroligt fint ansikte och hennes        var kille men hon gör sig sjukt bra på bild.
drag är makalösa.                                           Å det är ju det Top Model handlar om...


Nu ska Kajso snart nanna för hon ska upp så tidigt så. Först jobb och brandutbildning sedan sticker jag med planet till huvudstaden på eftermiddagen. Ska hälsa på Kungens Kurva - VÄRLDENS STÖRSTA IKEA-VARUHUS! Jag ska dit för att träffa alla de svenska avdelningscheferna för kök. Spännande! Ska också försöka hinna med en sväng in om logistik och snacka lite med SSSS:arna (Sales and Supply Support in Store - fan vad jobbigt att säga).

Avslutar med att allt känns empty. My bed is VERY empty. Ingen td idag inte och jag får krama kudden istället...
Uppfyller jag kriterierna?

Pusspussbilochbuss


Kommentarer
Postat av: sabina

vadå du och frida kolla på toppis-finalen ;P det var juuu miiig du kolla med !! ;P yrpotta! smittar jag av mig på dig ? ;P

2008-10-03 @ 23:24:42
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0