Stört

Ja livet är allt bra stört ibland... Herregud alltså! Varför är jag elak när jag själv hatar när folk är elaka mot mig. Ska man inte behandla andra som man själv vill bli behandlad..? EGO-Karoline! Jävla mig, jag, Kiso, Karro, Karran, KAROLINE! KAROLINE, nu får du ju skärpa dig!!! Ok, ska försöka liksom... Kalla mig dum i huvudet bara, gör det! Jag är SÄKERT värd det!

Lägenhetsglimt snart.. Roulit! Efter det ska jag bara hem och nanna tror jag. Är så sjukligt trött.. Heja kökssplittarna på jobbet! Dem stämmer ju verkligen... Jädra jobb med dem! Hoppas att accis och barnens stämmer bättre annars får jag S-P-U-N-K!

Förresten saknar jag N....!
Mamma kommer hem imorgon IGEN... What liksom..!? :)

Kolla in dessa snyggingar som jag vill ha om jag ska flytta.. Kom ihåg det om ni blir bjudna på inflyttningskalejs! :)

image76     image77     image78

Återkommer med lägenhetskommentarer sen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0