Jobbet suger k*k ibland..!

Ja, så är det faktiskt. Idag har jag haft ett helvete, rent ut sagt. Tack gode gud för att du finns Björken! :) Har haft värsta magsmärtorna så stressad jag varit. Jeje, annars älskar jag ju att jobba, men fan inte idag.. Puaah! Det värsta är när man ringer och har att göra med Inkompetenta människor, människor som inte förstår ett dyft, DRYGT!

Det enda positiva idag var V, tja det gick ju hyfsat.. Superstar till Kiso!

Annars har jag varit sjukt dålig på att skriva här.. Ska skärpa mig men det finns ju anledningar. En dag funkade inte ens mitt internet. Jäkla Felia! Sen har jag faktiskt varit förbannat trött hela veckan. Fredag imorgon, ser jag fram emot. Dock är jag ju inte jättesugen på utbildningen imorgon, mest för att jag har ett antal artikelnummer att hantera.. Nu borde jag börja ladda inför helgen. DYGNET med UBK.. Jihooo! Det är ju alltid skoj att få leka brandman! Stackars er som aldrig får möjligheten att prova på det! Stackars stackars.. :)

Fattar inte var mamms håller hus..? Hallå mammi, svara i telefonen!!

Vi hörs, ciao!

Kommentarer
Postat av: Carlos Padron

Shit, vad du är duktig som fixar allt det här!!!!!

Själv kommer jag mest hem och somnar. Är första bloggen som jag är inne på. Väldigt imponerad, men jag spar på berömmet tills vi snackas efter helgen.
Ha det bäst!!!!!!

Calle/IKEA Malmö

2008-05-29 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0