Ganska Glad

Ja det är jag faktiskt idag och det känns ju förbannat kul.. Hej och gratulerar liksom. Om jag bara inte haft så ont i halsen hade jag nästan kunnat säga att jag haft en hyfsat bra dag trots omständigheterna. Har nu knåpat ihop värsta braiga presenten till Erica. Den är avstämd och klaffad med Mackan och det är ju galantios! Tyvärr kan jag inte avslöja för er vad det blir med tanke på att det finns en risk att Erica hänger på Kiso-bloggen ibland. :)

Idag kommer mammi hem. Jihoo! Ska bli sååå kul att träffa henne. Jag saknar henne så jäkla mycket, hon bor ju ändå 50 mil ifrån mig. Någon annan jag också kommer att sakna är N. Herregud, varför har du inte sagt något? Tror du att jag tycker det är skoj att få reda på sånt på omvägar? Ibland undrar jag om du tänker överhuvudtaget. Ärthjärna...!?

Hmm, känner att jag måste återgå till lördagen, det var så skoj på Tivoli med UBK! Alla är så söta och GALNA!

Snygga comments:
-  "Jucka mamma, jucka" (Marcus till Marianne när de skulle "köra" in sin båt till parkeringen)
- "Flickan med fladderfittan" (Marcus till mig när jag skulle förklara för honom att en av H.C Anderssons sagor heter Flickan med svavelstickorna).
- "Får man stånd då" (Ja, jag var tvungen att fråga efter öppningsläget: -Fan vad det kittlade i pungen).

Ja, jag lovar att återkomma med bilder!

Nej, lite betapet nu under tiden jag inväntar mamma och hennes rallybil.
Appropå (stavas det så?) bilar så HATAR jag bilar med vinge.. Uschamej! :)

Ciao

image83     image84
 Lite nostalgibilder från Tunisien :)

Kommentarer
Postat av: Alex

D är inge fel på vinge

2008-05-29 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0