Bilder

Har ju glömt att lägga in en massa bilder. Igår lovade jag bilder från Tivoli så här har ni några:
(Försöker glädja mig själv genom lite bilder då detta varit en skitdag...)

image85          image86
Jag och Emil åker KARROsell... :)                     Erica och Marcus A i H.C Anderssons
                                                                                  sagovärld

image87          image88
Marcus S har fastnat. Aj då, ajdå!                       Johannis och Victor ser helt 
                                                                                   crazy ut.. :)

image89          image90   
Min fina Erre är glader!              Ööölpaus för ledarna  :)

image92
Erre, Marcus S, jag och Emil i Nersläppet.. Shoohoo



Dagen efter Ms partaj var vi på söndagsbrunch och sedan blev det liiite gäälet:

image96     image99
En hyfsat glad Kiso                                    Det ser ju ut som jag bjussade på världens show..





Helt ärligt, jag orkar inte skriva något speciellt idag så ni får nöja er med bilder...!
Buaah!

hejdåhejdåhejdå

Kommentarer
Postat av: Amelia

That's craaazy!

2008-05-29 @ 19:58:49
URL: http://ameliahanna.blogg.se
Postat av: Mona

Sötiiiiis! Puss på daj! :)

2008-05-29 @ 20:48:11
Postat av: binis

så grym hopp bilden på mona var (: hehe ..

2008-05-30 @ 18:16:42
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0