Äckliga liv

Just nu är mitt liv skit. Skitliv rent ut sagt. Jag kan inte sova på nätterna. Varför? Jo för jag drömmer äckliga mardrömmar hela tiden. Jag får panik och sedan kan jag inte somna om. Jag hör tassande på golvet, känner att någon är i rummet och ibland till och med i min säng. Vissa dagar känns det som att någon flåsar mig i nacken och jag alltid sällskap trots att jag är ensam i bilen. JAG BLIR RÄDD. Fatta det, så jävla, förbannat rädd!

Idag somnade jag klockan sex imorse, när alla andra går upp. Det är då jag känner mig trygg och kan somna. Håller jag på att bli helt tossig? Önskar att någon bara kunde säga; -Jag flyttar in hos dig ett tag Kiso, du kan vara lugn nu. Sånt händer inte, inte i min värld.

Folk TROR VERKLIGEN att jag surfat på en jävla räkmacka genom livet. Ja, fram tills ett år sedan i alla fall. Skitsnack, folk tror så förbannat mycket. Ta reda på fakta istället. I hela mitt liv har jag fått utstå skit. En jävla massa skit och det tar snart knäcken på mig, eftersom skiten vägrar sluta följa efter mig.

Idag fick jag höra på OMVÄGAR att jag är bortskämd. Jag blir så ARG! Jag vet inte vad jag skulle vara bortskämd med. Jag tror INGEN på denna jävla jord skulle vilja byta liv med mig och om du nu tycker att jag är så jävla hemsk och bortskämd, sluta bry dig då. Du är fanimej inte klok. Säg gärna att jag är bortskämd, vi är för fan *****! Jag har jobb, bil, lägenhet (snart till och med en ny, större lägenhet). Jag har alltid klarat mig själv eftersom du alltid skitit i mig/oss. Tack gode gud att jag har m, annars hade jag lika bra kunnat dra jorden över mig i graven direkt. Livet är så jävla orättvist. Jag tänker inte ens yttra mig om vad jag tycker om dig, du är inte värd att slösa energi på, men en sak ska du veta och det är att jag är så förbannat trött på dig och din jävla ******!

Dagens hjälte är Jennie, Jennie som jag älskar av hela mitt hjärta! Tack för att du finns!!
Fick också världens sötaste samtal idag av familjen Larsen, jag är varmt välkommen dit på torsdag! Imorgon kommer mamma hem och tar hand om mig och det är ju guld. På fredag ska jag och Sabina (kanske Emil??) åka ner till the house of mom!!! MYS! Ja, nu händer lite skojiga saker i alla fall och det behöver jag. Jag är fan ta mej värd det och jag är FANIMEJ INTE bortskämd, inte det minsta! Ätbajserapissråttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0