Taskigt men ok idag..

Vill börja med att skämmas eftersom jag är ganska dålig på att skriva här.. Fy skäms! Men det är tamejfan mycket att dona med nu. Packar för fulla muggar, får ju min nya lägenhet om 2 veckor.. Sen har jag ASMYCKET att göra på jobbet. Hej och välkommen till IKEA hotline liksom..! :) Tur att alla är så trevliga.. Thailand nästa är det senaste, du vet vad jag menar C! :) Just nu pågår ett stort krig mellan mig och en leverantör i Italien.. De kan fan inte leverera mina förbannade glas i tid. De fullkomligt skiter i våra studentfester eller att vi firar midsommar i Sweden.. Buaah! Det ska bli skönt att vara lite ledig på fredag, heja nationaldagen!


Idag har jag gjort ett spontanbesök hos min älskade Jennie, tänker på dig så ofta! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


 

Sedan har jag en liten undran, vem var det som ringde till mig idag? Hmm, helskumt! Du kan gott ringa tillbaka tycker jag. Skumberg!


 


Nu ska jag starta tV:n på högsta volym och tända alla lampor, kanske kan jag få blunda nååågra minuter iaf! Ericas student imorgon och Club Akut på kvällen!!


 

Tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0