Sol, vind och vatten

Hej och hå!
Har haft 4 underbara lediga dagar nu, så här blev det:
I torsdags var vi på student hos Erre ute i Vallåkra. God mat och flödande sprille, kan inte bli bättre..! Jag lyckades göra bort mig ett antal gånger (som vanligt) innan jag ens hunnit smutta på spriten.. Ooops! Bland annat så tappade jag mina cocktailtomater på en annan gästs rygg, jag smällde ett helt träd med björkris i ansiktet på en annan och jag knäckte min gaffel och sköt iväg ena halvan mot en tredje. Smidigt! Det var en trevlig fest iaf och den avslutades på Harrys - Club Akut. Många kändisar från brandkåren var där och det är ju nice! :) Mackan och jag åkte nog hem vid tre-tiden och somnade goott! Herregud vad bra jag sover när El Maco är här! :)

Fredag sedan var jag först på stranden med M, sen var vi på Hampan på kvällen. Träffade fröken Bernhold där vilket var väldigt roande. En lugn och fin kväll, fick dock en puls på 300 när jag upptäckte att N var där.. Buaah! Fick sms av skithögen när jag kom hem - riktiga psykosms! Jag undrar vilken planet han kommer ifrån, PÅ ALLVAR!?

Igår hämtade jag Emil, min lilla Emme. Vi var nere och städade min källare. Snällt av dig att hjälpa mig Emil eftersom jag får panik när jag är nere i källaren själv. Tre timmar tog det och sen åkte vi ut till Jennie och dumpade 4 kassar med kläder. Det är alltid lattjo att hälsa på hemma hos familjen Månsson/Wiklund men det var extra skoj eftersom min Linda och hennes Coffe var där! Jihoo! Kvällen avslutades hemma hos familjen Ekblad - grillning! Smarrigt!

Idag har jag, M och Emil varit på beachen. Underbart! Vattnet var lagom varmt (när man vant sig, haha). Vi tjoade, tjimmade och solade. Fick tom mig en egen solstol som Emil byggde av sand. Lovely! Sen kom mamma hem idag. Jag fick en massa fina/skojsiga presenter. Jag fick en SPIKMATTA(!), hallå ja, så nu jäklar ska jag bli pigg och frisk i ryggen igen! Haha! Sedan fick jag crääjzy sjalar i turkost och orange. Jag som bara ÄLSKAR starka färger! Sist men inte minst fick jag en jääätte-fin galge, formad som ett hjärta och så var där en massa krokar. Kanske kan jag hänga alla mina örhängen där, eller varför inte halsbanden eller armbanden? Vi får la se! :)

Nu har vi iaf käkat, tvättat bilen, varit hos K & A på kyrkogården, sedan lämnade vi Emil. Nu ska vi ägna oss lite åt Betapet sedan ska jag försöka sussa lite. Börjar ju bli ordentligt pömsig nu!!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0