SATC

SATC-day it is/was!

Dagen började bra men slutade i katastrof när jag insåg en sak. En sak som jag tyvärr inte kan styra över, hur mycket jag än hade velat. Jävla skit och helvete!

Det var iaf bra när jag och M hade tjejmyspys! Först käkade vi Thai-mat och sedan kollade vi den sprillans nya Sex & the city-filmen.. Herrejävlar vad bra den var! Jag blev ju helt kääär i alla fina kläder och Carries walk in-closet (som hon iofs aldrig fick) skojas fanimej inte bort. VILL HA! Ja det var verkligen tjejkväll på hög nivå!

Har gjort lite nya inköp på sistone, men nu ska jag skärpa mig och spara pengar till Thailand! Nu ska ni iaf få höra vad jag köpt. (Egentligen skiter ni väl i vilket, men jag måste skriva så jag själv kommer ihåg, så är det bara).

* Världens snyggaste afrikainspirerande kjol med härligt mönster i grönt, natur, bruna och gulguldiga färger.
*Coola ringar; en vit, en rosa och en guld/lila - Me like REA! :)
*Fotlänk i silver
*Fotlänk i guld med en söt blomsterberlock
*Tåringar i guld och silver
*En röd/vit randig kofta alá sjöman, samt en likadan fast blå/vit - REEEEA! :)
*Svart ribbad t-shirt med knappar, basic!
*Massor av strumpor
*2 mascaror av märket L'oreal Telescopic - favoriten
*Vita leggins
*Oversize t-shirts, en svart och en militärgrön. Perfa till stranden eller kvällspromenaden!

Men som sagt, nu är det slut på shoppandet och pengar ska sparas så det står härliga till!
Btw, någon som vill köpa mitt skrivbord, min tv-bänk, mina hyllor eller varför inte slå till på
min bil? Han heter Urban och är snygg som bara den! :)

Nej, nu måste jag sova..! Jag hade kunnat sitta här hur länge som helst och skriva en massa strunt
men imorgon måste jag gå upp i tid! Så det så!

Godnatt SATC-lovers! :)
Pussochkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0