Egentligen

så är livet ganska trist och enformigt just nu..
Äta, jobba, sova, dö!

Hetsig dag på jobbet som vanligt. Fick sån förbannad huvudvärk ovanpå allt. Tack gode gud för att jag har Temin som tog min telefon, like a räddande ängel! Bilen min mår inte bra, ögonfransarna strular. Dvs, vindrutetorkarskitet funkar inte som det ska. Kul nu när jag ska sälja min bäbis. Åkte i vilket fall som helst med min underbara morfar för att försöka fixa problemet. En jävla bilskrot hamnade jag på, mitt bland en massa trånande och skitiga män. Tjohej! Jajae, nu är bilen ok igen iaf!

Ikväll har jag grejat här hemma, idag igen. Kommer ju aldrig att bli färdig känns det som. Tänker för mkt på K & A & J! Shit, kan inte allt bara bli bra? Bra för alla? 

FE <3 Grattis på födelsedagen!
Kommer alltid att älska dig, du är för evigt nummer 1 även om det aldrig blir vi på riktigt!

Snart festivaldags! Ska ju iofs bli skoj! Brandsta ska ju dit och det blir lajbans! :)
För alla er som inte vet det är faktiskt Brandsta-killarna riktiga brandman och jobbar här i HBG, så det så! Har nämligen varit lite missförstånd om detta, EVA Temin :)

Lite bilder från sist vi kollade BCS - Festivalen 2006
Horribla bilder men det bjussar jag på! Det har varit
dåligt med pictures från min sida sista tiden! Njut :)


                   
Oops, tudor på vift! :)               Hmmm..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0