Fräcka fredag

Fräcka, underbara och härliga fredag! För idag har jag ändå varit glad, lycklig och på G! För en jävla gång skull. Skönt faktiskt! Inga grabbs som trycker ner mig i jorden och bort till Kina inte. Nej, kanske skulle man ta och konventera.. Haha! Dagen idag har verkligen varit ett stort glädjerus, rakt igenom och det känns fantastiskt! Vet ni? Idag har jag fått de finaste komplimangerna och den finaste vill jag dela med mig av: -Karoline, vi satt och diskuterade om vem som klär sig bäst på kontoret och vi kom fram till att det är du!!!! Du får liksom alltid till det där lilla extra!!! Wiiehoo och tjitji! Ja, jag blev faktiskt sååå jäkla glader! Till saken hör det att vi är ca 70 pers som knegar på vårt kontor.. :) Sedan vann jag minsann en låda med två beauty vinglas från Orrefors, samt en vinflaska på jobbet. Inte fel.. Har fått en massa beröm av min chef och det är en massa underbara kollegor som ringt idag. Sedan fick jag ju köra Leif (min nya såå snygga bil - Golf -07) idag för första gången.. Ja, det har summa summarum varit en riktigt bra dag! Detta firades med (snart) en flarra rödvin... :)

Här kommer lite pics på mig, nu när jag är lite halvlullig så vågar jag lägga ut bilder på vad som helst.. Haha! :)
Hissa eller dissa..!? :)

             
         




Kommentarer
Postat av: sabina

du är bäst din fis (: snart slutar jag så vi kan hitta på massa bus tillsammans. då ska det fina vädret komma också så vi kan pimpla öl på hampan ;D

2008-07-21 @ 13:00:11
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: sabina

det fanns ingen karta /: men jag ska se om jag kan lösa det.. jag har redan markerat noice i mitt program för festivalen (: eeen kväll i tunneeelbanan .. lalalala ;p haha.. ska försöka hinna ladda kameran också ja! det fixar vi. vi ses sen.. PUUUSHAAAJ <3

2008-07-23 @ 11:52:15
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0