Vadhändernudå??

Jaaa, vad händer nu då? Galet TD, galet...

Hade en helt fantastisk kväll i fredags.. Kan man kalla det dejt? I vilket fall som helst blev jag hembjussad till en man. Vi drack öl, pratade, skrattade, dansade och hade kuddkrig. Sedan blev det visst lite mer men eftersom jag är så förbannat duktig så gick jag hem i tid... Kul var det iaf! Ohlala!

Igår var jag hos Carro och Ogge på kräftskiva. Sååå kul! Trevligt sällskap i en underbar lägenhet. Ja det var superskoj! Sara och Hanna var också bjudna och det var särskilt skojsigt att träffa Sara! (Ollebollebagaresketsådetspragade) Haha! Vi kom fram till att vi inte setts på 6 år och det är tamejfan helt sjukt när man bor i samma by! Kvällen slutade på Swea, sååå skoj! Å ja, jag var rätt bra i gasen actually... Haha, det var nog Mona oxå... Kvällens klant var Kvist, ja, han tappade ju mobilen i hamnen.. Smartass! :) TD nannade hos mig och det var ju jääättemys även om jag såg ut som sju svåra år imorse. Är det nu jag ska ha ångest, frågetecken.. Kanske...

Det ska oxå nämnas att jag träffade min bejbi Binis som hastigast! Tack för att jag fick låna din fina klänning! Träffade oxå Madde, min lovely frisör.. Madelen, du är underbaaar!

Puss&KramHård&Stram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0