Trött, dyngrak, spyfärdig och på G...

Så var min fredag. Egentligen är jag lite emot att gå ut på fredagar då jag alltid är så förbaskat trött efter en hel arbetsveckas slit. Men vi skulle ju ha girls evening. Jag, M, Binis och Friday! Ja Frida dök upp lite senare då hon är i krogbranschen och slutar sent. Men jag, S&M (haha, kan misstolkas but you know what I mean) träffades hos mig, lyssnade på musica och satt på balkongen med varsin drink i näven. Jag hade som vanligt problem med vad jag skulle ha på mig. Återkommer med bilder men det fick bli en svart spetsklänning och svarta stövlar. Tur jag hade strumpbyxor då jag var uppe och ålade runt på scenen. Tydligen finns det bildbevis på att om jag inte haft strumpbyxor så skulle jag visat kanelsnäckan.. Ooopsidajsi! Btw så hade vi skitskoj och Jakob (en ny kille på jobbet) kom hit och krossade tjejkvällen. Men han är så jävla skoj så det gjorde inte ett dugg. Dricka kan han iaf, jag oxå märke jag. Fy fan vilka kräkkänningar jag fick. Rusade in på toan och trodde jag skulle lägga värsta pizzan (moget) men jag klarade mig och 10 minuter senare mådde jag som en prinsessa igen! Haha, kom att tänka på Jocke för han vet hur jag brukar bli. Ögonen går i kors, jag mår dåligt och 10 minuter senare mår jag alltid bra igen. Märkligt beteende. Vi åkte ner till Swea vid 00.00 och sen var det dans som gällde. Ååh vad bra musik det var igår, dvs en massa schlager..Jihoo, det varr nog iofs bara jag i gänget som gillade musiken.. När det var tajm att åka hem sen så träffade jag så klart Öjersson och då var det inte tal om att åka hem så jag, han och Frida gick in igen.. Å vet ni vad som hände??? Jag trillade och landade på min tumme och det lät ungefär så här; kkkrrrrrrrkkkkkkkrrrrrrraaaaas.... Fy fan vad ont det gjorde/gör. I vilket fall som helst så landade jag jävligt snyggt för det var ingen som märkte att jag trillade, folk trodde bara att det var ett crazy dancemove alá Kiso. Idag är jag iaf omlindad och det är jättesynd om mig, till råga på allt är det höger tumme och jag är ju högerhänt så det är lite svårt att göra saker. Fy fan, man använder sin tumme mer än man tror, det vill jag lova...

Idag har jag varit duktig och tvättat 6 maskiner tvätt (hur är det egentligen möjligt med så mycket tvätt när man bor själv?) och det tog en herrans lång tid eftersom jag är lite handikappad.. Sen åkte jag och M för att hämta min nya plattång. Jippijahooo! Som jag längtat efter en ny plattis. Fick minsann den för 895 kr istället för 1395 så jag gjorde ett riktigt klipp och äntligen kan jag bli fin i håret igen! :) Efter plattångsuppdraget gick vi till Espresso House i Norra hamnen, mysigt förutom alla jävla getingar. Jag tog mig en kyllingmacka, en chokláfrapino och en färskpressad apelsinjuice (heja vitamin C..). Mumsigt och onyttigt, men va fan...

Nu ska jag ta mig en voltaren, läsa lite, samt fundera ut kvällens outfit. Ikväll är det nämlich bartömning på Swea som gäller. Jag, Anders och Mackan is tha gang tonight! Ni kan oxå kalla oss de 3 musketörerna, eller varför inte Knatte, Fjatte och Tjatte..? Jaja, whatever, vi kommer att ha sjukt skoj iaf för det har vi alltid när vi är ute... :) Tur det!

Varräddaomerpussochkram

Kommentarer
Postat av: Plingan

Helluuu!!! Kul att du lever livet Karran!!!! Ehm...FNATTE heter han och inte Fjatte asg (Just had to correct ya)hihihi..Så alltså..Knatte, FNATTE och Tjatte ;-)!!

Pusssssss

2008-08-31 @ 05:11:36
URL: http://babysoftis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hmm, Plingan tack för rättningen... :)

Önskar bara att det inte skulle ta så förbannat lång tid för mig att reda ut vem du var.. Men nu fattar jag ju att du är Ingrid.. Min vackra, söta och rara Ingrid.. Hoppas allt är bra i Kaaåålsta? :) Puss på dej

2008-08-31 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0