Semesterfiraren...

Fy fan vad gött det är med semester! Jippijaja!
I fredags öppnade jag en öl så fort jag kom hem från jubbet! Klockan 19 var jag go i boet, klockan 20 ringde Martin och då snackade jag danska som om jag aldrig gjort nåt annat. 21 hoppade jag på Mackans buss ner till stan och då höll jag på att sätta mig i knäet på honom. Väl nere på knutan mötte vi Ewerman och sedan spatserade vi bort till Hampan! En mycket nice kväll vill jag lova och den avslutades på Swea. Ooh my sweet Swea! Träffade många roliga människor och hallå hååångel krååångel... Haha! Jag har faktiskt lite minnesluckor ska jag få be att erkänna.. Uschamej, inte bra.. Vet ju knappt hur jag kom hem men jag vaknade i min egen säng så det är ju ett gott tecken... :) Kul att du ringde förresten NM!

Lördagen sen var inte lika skojsig... Var ju i stort sett packad hela dagen.. Ojooj! Blev iaf hämtad vid 16 av Ingela och så åkte vi ner om och hämtade min älskade Sabinis. Därefter cruisade vi vidare till mammi.. Kvällen blev lugn och vi åkte till Åhus och käkade... Nammi! Härligt att sitta ute och lyssna på gamla dängor av Peps Persson, Cornelius Wreswik och Kim Larsen! Hallelluja! :)

Sen blev det söndag och Skåne utflykt.. Vi tog bilen och åkte runt hela Österlen. Vi var på jakt efter alla myspys affärer längs hela Österlen.. Lite shopping blev det men absolut inte så mycket som jag tänkt mig... NEJ! Jag fick tag i en lite rolig petrolgrön kofta, ett vitt kort halsband och några kuliga armband. Yepp that was the shopping!

Näe nu ska jag fanimej kolla mina ragg... Har ju blivit en riktig nätraggare och det är ganska skoj! :) Sen ska jag nanna ska jag be att få tala om. Somna till mitt älskade Desperate Housewifes.. Jihooo!

Sov sött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0