I wish I was a Punkrocker...

...och inte Karoline. För Karoline duger inte. Hon är ego, hittar på och är falsk. Ja, så sa en person som borde stå mig närmre, precis. Kanske stämmer det? Hittar på? Ja små vita nödlögner ibland kanske... Falsk? Nej det är jag fanimej inte. Ego? Vem fan är inte lite ego ibland? Ego i lagom dos då alltså..

Åh vad jag saknar K&A! Jag tänker på er hela tiden! Å jag saknar mammi i massor..

Jävla förkylning.. Försvinn från min kropp och sluta bita dig fast som en blodigel.. Jag orkar inte med dig längre så var vänlig och avlägsna dig..

Ge mig styrka, glädje och värme tack!

Var och klippte mig idag.. Blev väl ok, fick iaf mina efterlängtade slingor. Jag älskar slingor så det blir lite liv på knoppen. Men jag har börjat köra slingfritt på somrarna. Dem blir ändå så fula och missfärgade på sommaren. För det har ju varit så förbannat mycket sol när jag varit ledig... Körde iaf Madde (frissan) hem och var med in och kikade på hennes hus. Alltså det var såååå fint. Som hämtat ur Elle Interiör/IKEA-katalogen/Plaza Interiör.. Ja, vilken heminredningstidning som helst! Jag vill också bo så stor och fint... En dag!

Träffade Marcus och Malin en snabbis tidigare. Så fint det blir i er lokal! Ni är så duktiga och sååå gulliga!

Juhupp, då blir det utgång i helgen.. Hejaheja..

Nu ska jag gråta mig till sömns för det behöver jag efter alla hårda ord.

Kanske drömma om dessa vackra ting:

         

villhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillha


Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart vi vill komma, sötnos!! vi får bestämma en dag sen när vi båda är friska o krya!! vi är ju trots allt nästan grannar för bövelen! Pusspuss!!

2008-08-28 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0