Hår suger...

Känns inte som att jag gör nåt annat än att raka benen på sommaren. Det är ju skittråkigt.. På vintern är det väl inte så jävla noga (om man inte har sängsällskap) men på sommaren (trots att solen endast lyser med sin frånvaro) måste man ju kunna visa upp shaved legs.. Eller egentligen, va fan? Varför är det ok att killar har hår på benen och inte tjejer? Fanimej orättvist.. Fy fan, jag låter ju som en riktig feministfitta. Visst är jag väl feminist men inte en feministfitta och det är skillnad.

Ganska seg dag idag. Känns iaf som att jag kommit igång med bloggandet igen. Rätt ointresanna inlägg men det är så skönt att bara få skriva av sig lite.. Det behövs! Just nu är jag inte på topp och då måste man få spy någonstans.

Kollar SATC nu med ett halv öga. Måste säga att Samantha lyckades när hon fångade den sexiga servitören/skådisen. Det är bannemej en man att vila ögonen på..

Varför är min vägg så förbannat kall? Lite smått obehaglig att luta sig mot..

Imorgon blir det nog väla-lunch med M och Nina. Ska fundera ut om jag ska köpa dendära fina guldtröjan. Parfym ska jag iaf köpa, det är ett som är säkert... Jag kan bara ha Laura, allt annat luktar soptipp på mig.. Haha, appropå soptipp, kommer ni ihåg Tippen? Sommarlovsmorgon för x antal år sedan. Det var ju jättebra och nyttigt. Visa repris tack! Kör Tippen nästa sommar så dagens barn/ungdomar lär sig lite om vad som händer med jorden och hur vi lever påverkar miljön. Jaaa, det var bättre förr...

Såja, nu får ni kolla in lite crazy ihoplimmade bilder nedan. Jag provar olika frisyrer.. GALET! Inte helt i passform men ganska skoj.. Vilken frilla passar bäst på Kisan? Comments please... :)

              
Kanske en blond Heidi Klum-lugg?         Eller en krullig Linday Lohan-frill? 
                                                                         Tänk bort min mörka "utväxt" :)

              
Mittbena kanske? :)                                       En halvtråkig Cameron Diaz??

              
Eller varför inte Kelly Osbournes              Readhead? Jag och Mony syskon? :)
rosa page med lugg? 


Eller Scarlett-brunett kanske...?


Haha, galet... Där bjussade jag minsann på mig själv... Bilderna är ju som sagt inte helt  100, varken snygga eller professionellt ihopklippta... Men va fan, ingen är perfekt...

Skålfrånenfalskhemskochegokarolinepusspuss

Kommentarer
Postat av: Caroline

En skönhet klär ju som vi alla vet i allt :)

Fan va jag är duktig på att kommentera nu för tiden! o appropå smith jerrod, hetare hunk får man ju leta efter!! :P

2008-08-29 @ 08:44:47
Postat av: Kiso

Haha, du är ju för söt Carro... :)

Jaopp han är snygg som fan, orgasm av bara tanken..

Ska ni ut i helgen eller ska du ta hand om din förkylning?



Puss

2008-08-29 @ 11:03:18
Postat av: Caroline

förkylningen bröt aldrig ut, så jag får hoppas det förblir så.. ska ut en sväng ikväll (fredag) på lite after work.. sen imorron ska vi till bordeshop, får se hur mkt man pallar efter det :)

du då? kom ner en sväng till stan ikväll vettja :) puss!

2008-08-29 @ 15:32:54
Postat av: Kiso

Men vad skönt för dig... Själv håller jag på att hosta ihjäl mig.. Hela IKEA skakar.. :) Jag ska oxå ner en sväng till stan med Sabina och Frida idag. Men vi kan ju höras? Lär bli Hampan och sen Swea. Imorgon blir det iaf Swea, bartömning it is then! :)

Men då hörs vi lajtår? Pussipuss

2008-08-29 @ 16:14:24
Postat av: Hanna

Du passar i allt det vet du, men om det är inte det svaret du är ute efter så är det nog Scarlett-frissan och cameron diaz-frissan..ha det så bra din bajs=) hihi..kram H

2008-08-30 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0