Amen fy fan..

..vad gott! Jag vann, äntligen!

Var ute igår som sagt, hade sååå jävla skoj. Jag, Mackan och Anders hade först 3-kant på in balkong. Sen stack vi ner i stan, hämtade stämpel på Swea och gick sen bort till Hampan en sväng. Där var det ganska lite folk och de enda kändisarna var My och Steffanie så efter en bira stack vi bort till båten. Folket bara vällde in, det blir väl så när det är bartömning och finfint väder.

Mitt första uppdrag när vi kom in var att kisselura så jag gick ner till toan och stod där i kön. Då, helt plötslig, från ingenstans dök hon upp; YVETTE, min älskade lilla Yvette! Först såg jag inte hennes ansikte men det räckte att jag såg hennes tuttar och så fattade jag att det var hon. Tänka sig, vi har fan inte setts på över ett år. Det är nämligen så att Yvette jobbar på räddningsskolan i revinge så vi träffades under CTIF förra året. Hon jobbade där under veckan och jag var ju ledare för laget. Jag kan säga så här, vi hatade varandra från början, tjejkonkurrens ni vet... Men efter vårt uppträdande så gav hon min skitmycket komplimanger och efter det blev vi kära. Nu har vi sms:at fram och tillbaka i ett år men det har tyvärr inte blivit av att vi setts. Hon bor ju i Sandby så det är ju en bit.. I vilket fall som helst så håller hon på att skilja sig så hon var på Swea med sin nya kille Håkan. Jaaa, åååh, det var sååå skoj att träffa dem så vi hängde med dem mer eller mindre hela kvällen.

Sen när vi står ute på däck och röker så säger Mackan så här till mig: -kolla bakom dig, där står ..! Jag bara smälte, som jag saknat den mannen! Vilken återföreningsfest vi fick den kvällen och jag fick träffa hans vänner, dem gillade mig direkt.. Faktum är att jag FAKTISKT (tro det eller ej) var ganska fin igår.. Vit tröja, vita jeans, högklackade ljusbruna skor med guldremmar, ljusbrun skinnväska och guldsmycken. Jag fick FAKTISKT (tro det eller ej) en maaassa komplimanger, en man sa till och med att jag var så vacker att jag liknade en grekisk gudinna.. Sweet, eller hur? :) Jag hade iaf skitskoj och träffade en massa skojsiga människor!

När Swea stängde sen så var vi sugna på att dansa vidare så vi promenixade bort till Cardan, skitlång kö som vanligt och klockan var ändå 03.30.. Jeje, Kiso fixade biffen eftersom hon känner chefsvakten så jag tog med Yvette, Håkan, Mackan och TD förbi alla i kön. Jag fick tom komma in gratis, det ni! :) Sen dansade vi tills vi blev utslängda. Efter det var det bara att åka hem. TDs son skulle sova hos honom inatt så jag fick ta Mackan med mig hem ist. Det finns ju ingen man i denna värld jag sover så bra med som El Maco. Det räcker att han lägger handen på min rygg och tar min andra hand sen somnar jag. Tack gode gud att han är min vän och storebror.. Han är en helt underbar och fantastisk människa! Han är nog fanimej den enda på denna jord som kan få ner MIG på jorden... Haha!


Idag fyller min älskade Anders år så en massa grattiskramar till dig min underbar, fina vän!!

Ja det var väl det de! Återkommer som sagt med bilder från i fredags om Mony bara kunna rappa på och dela filer med mig.. :) My Mony.. Monis, tack förresten för en helt underbar dag på playan! Puss på're!

Sen en sista fråga, var fan fick du luft i från MN? :)

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0