Saknad...

Fy FAN vad jag saknar dig. Det gör ont i mig varje sekund, varje minut, varje ögonblick. Ibland undrar jag hur jag ens orkar stiga upp ur sängen. Jag vill ju egentligen bara skrika och gråta. Jag vill bara få vara, vara i fred! Hur kunde du försvinna ur mitt liv? Hur kunde du välja den utvägen? Hur kunde du välja att försvinna från mig? Nu måste jag HELA tiden vara stark och försöka vara glad. Det känns som att du bleknar för vissa. Men du kommer aldrig att blekna för mig. Du finns i mina tankar hela tiden och du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Du vet att jag skulle kunna dö för din skull men det var du som dog bort från mig.. Varför? Den frågan kommer jag att få leva med i resten av mitt liv. Jag kommer att få leva med sorgen, minnena, gråten och saknaden. Älskade du, jag är så rädd! Jag behöver dig..! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Min älskade K..!

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0