Saknad

Snövita stränder, kristallklart vatten, härligt starka maträtter, sol, värme, kokosolja, shopping..
JAG SAKNAR THAILAND! En dag ska jag bo i ett sådant land, en dag...

I december 2007 åkte jag och Sabina till Thailand. Det var den bästa resan jag gjort på länge.
Sol och bad går alltid hem hos mig och kvällarna på Margaritha skojar vi minsann inte bort..!

Det går inte en dag utan att jag tänker på Thailand. Det går inte en dag utan att jag tänker på
den goda maten, de vackra stränderna och det härliga klimatet. Är det någon som kan tänka sig att göra mig ekonomiskt oberoende? I så fall bokar jag en biljett nu...

Lite smakprover från vår suntrip:

image25     image26     image27    
Sand vit som snö på Monkey Beach      Drinkar                      Khom Loy till Krisse
                                                                                                          på årsdagen 071209

image28     image29
Jag på Harrys - kräftan!        Entrén till vårt hotell - The Royal Paradise Hotel

image30     image31
Vackra stränder på Phi Phi Island..!                                     En väldigt glad Karoline..!

image32     image33     image34
Singha Beer...                      Iklädd turban                    Poolen på hotellet

image35     image36
Till minne av Kristoffer...                    Jag, Sabina och världens bästa gitarrist!

image37
Jag och Sabina får fina naglar..!

Åååh, Thailand..! Saknad...
Vintern 2008 = Nästa tur!

Kommentarer
Postat av: Sabina

åh, snart igen ! saknar också det som fan. ah ! ge mig .. tårögd nu..

2008-04-20 @ 00:05:00
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Liinda

Aww, fiina bilder,, vill oxå ditt karro gumman

2008-04-22 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0