Kort vecka..

..och visst är det skönt? Jag har för ovanlighetens (hmm :P) skull mycket saker inplanerade. Onsdag är det grillfest hos Linda.. Pallar jag det? Det var ändå det som kom in i kalendern sist och det innebär att det är det man kan pria bort om det skulle behövas. På torsdag ska jag sova länge och sedan SOLA (hoppas bara att solen vill vara min vän då). På kvällen är det Club Akut (tut-tut)..! :) På fredag ska jag upp tidigt vilket innebär j*vligt måttligt med drycksaker dagen innan! Jag och M ska nämligen åka till Göteborg i Västergötland.. Haha, M och jag kom idag fram till att Västergötland låter coolare och längre bort än Göteborg. Så nu kör vi på det: Vi ska till Västergötland! Jihoo! På lördag sen så är det partaj hos M som gäller,  hon fyller liksom år på söndag. Herregud vad mycket M det blir dessa dagar. Men det gillas! :) Hon är ju världens sötaste och hetaste brutta! Nu ska jag duscha, sedan lägga mig i sängen och ta hand om mina krämpor, samtidigt som jag lyssnar på polishelikopterns brummande, samt galna fotbollssupportrar. Det är ju nämligen HIF-MFF idag.
Heja MFF.. Eller inte.!

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0