Jag är hemskt ledsen..

..men du kommer aldrig att förstå vad jag menar. Du kommer aldrig förstå att jag inte kan leva upp till det du önskar. Jag kommer aldrig bli någon annan. Ingen annan än samma, gamla, vanliga Karoline. Never Ever! Du gör mig så förbannad, så sjukt pissed och så jävla ledsen. Jag vet att jag sårar dig också. Jag vill inte såra dig och jag försöker att kontrollera mina känslor hela tiden. Varför blir det alltid så här? Jag orkar inte. Hör du det? JAG ORKAR INTE. Fan, fuck, skit, jävlar och helvete. Kanske är det lika bra att vi bryter? Kanske är det lika bra att vi aldrig mer hörs. Åååh! Hur ska jag kunna veta? Du säger ju inget. Du tycker att allt bara är mitt fel hela tiden. Är det så? Är allt mitt fel? Kanske.. Jävla jobbigt alltså!

 image60 Så här glad är jag för tillfället (charmig look, eller inte)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte va så arg!

2008-05-03 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0