Jag älskar...

...Solen!! Åååh så skönt det är med vår! Det är varmt och skönt ute och det spritter i hela kroppen. Det är en sån härlig känsla. Idag vaknade jag och kände att nu jäklar ska jag ta nya friska, fräscha tag! Då tog jag Alice och åkte till skogen vid brandstationen. Ett tydligt tecken på att det är vår e när brandmännen tvättar tut-tut-bilarna och låter dem torka i solen. Underbart att se! Efter några timmar i skogen med tjo och tjimm hobbylim kom vi hem, trötta som ja, jag vet inte vad.. Alice sörplade i alla fall i sig några liter vatten och ja, hälften hamnade som vanligt utanför och jag fick kräla på alla 4 och torka. Jeje, det finns jobbigare saker. Nu ska jag ta och läsa några rader i min nypåbörjade bok.. Jag ♥ böcker liksom! :)

Ciao!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0