Dagens uppgift...

Min dags övning var att dämpa gårdagen, svälja alla intryck, slappna av och bara surfa med vågen på en räkmacka. Hur lätt är det då? Fan, fan och åter fan. Ibland undrar jag varför saker och ting händer, varför måste det ALLTID bli som jag INTE planerat. Fan...

Mina ungdomsbrandmäns uppgift idag var att öva på hantering av motorspruta och koppla slangsystem till den. Dessa ungdomar är mina bebisar, de är ju sååå söta så man dör! Lilla Linus fyllde år idag så han bjussade på glass och vi klämde i för kung och fosterland och sjöng "Vi gratulerar". Så mysigt har vi det..! Tänk om man kunnat fylla 14 år igen...
Dream on Kisolajnen! :)

Ciao!

Lite gamla bilder från brandkåren:

image44     image45
Rökdykning på gång!                                            Jag fixar och donar med grenröret

image46     image47
Slangrullning                                                          Ledarkram - Jag och El Maco..!

                                              image48
                                                         Jag och pappa brandman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0