Hot brud in hot outfits

Bäst klädd!


Snyggt hår, snygga brillor, snyggt med svart,
snygg skinnkjol, snygg väska, ja snyggt allt!


Snygg frisyr, snygg ring, snygga
naglar och snygg tjej!


Vilken stil, så snyggt! Dock behöver nog
Vickan smörja knäskålarna... :)


Enkelt och elegant i vitt.. Oskuldens färg..


Avslappnat och snyggt. Älskar kavajen
ihop med de stora, pösiga jeansen..
Kan hon ha lånat ett par brallor av
David tro? :)


Söt liten svart klänning. På något
sätt så oskyldig men ändå så
farlig. Älskar fickorna!


Hot, hot, hot! Helt klart skitsnyggt!
Päslen är underbar och glappet
mellan den och handskarna fångar
intresset!


Vickan in white, again.. Åh vad
jag älskar vitt. Denna snygga
klänning påminner om en sjuk-
sköterskas uniform. Åter igen
gillar jag fickorna! Skor och
väska i vitt till är sååå nice!


Att blått är flott kan jag bara
konstatera när jag ser denna
bild. Victoria är snyggare än
någonsin och jag skulle gärna
låna de blå dojjorna i bara en
gnutta sekund så skulle jag
vara mer än happy!


I just love this dress, the shoes, the hair
look, the lipstick, the man and so on..
But please V, don't drink and start eat!


Grööönt, I love it! Jag älskar denna lapp-
täckes inspirerande klänning. Ljusbruna
skor till känns kalas och den gröna väskan
är gräddet på moset! Mmmums!


Röd är nog den snyggaste färgen på hela
färgskalan. Så förbannat fint när man är
brun. Snyggt att man kan se att klänningen
har en annan fär på innerfodret!


Vitt igen! Victoria är nog den
kändis som äger snyggast
ytterplagg. Kragen är stor och
pampig. Att inte ärmarna på
kappan är igensydda är en
detalj som i alla fall jag skulle
önska på fler plagg.. Dock ej
på ytterplaggen här i Sverige,
då lär man frysa ihjäl..




Visst har hon gjort stora misstag också...


Ullaredskappa! Inte för jag har emot
Ullared men vad fan var detta? Hon
som brukar vara en jäkel på att
matcha allt hon har på sig. Hur tusan
kan man ha en blå väska med guld-
detaljer till en svart(!) jacka med
dragkedja i silverfärg... Puuuuh!


Billigt! Inte något snyggt alls med
denna oufit... Inte en enda detalj..


Alltså jag vet inte vad jag ska
säga? Rosa byxor?? Kan kanske
vara rätt till någon annan tröja
än denna pyamasliknande?


Alltså what is this???


Or this? Bläää, ser ju räligt ut!! Helt ärligt
ser hon ut att passa in på Industrigatan i
Malmö... öööörk!


UGLY! Skitful klänning, skulle
aldrig ta på mig något likande.
Detaljerna på axlarna gör den
bara ännu mer hemsk!


Ameeh, förminska tudorna eller byt
klänning. Rejäl miss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0