Lista

Stal denna från en känd blogg... :) Busigt...


Namn: Emma Karoline

Kallas för: Kiso, Karran & Karro

Stjärntecken: Skytt

Höger eller vänsterhänt: Höger och skriver faktiskt helt ok!

Piercingar: Öronen och tungan

Tatueringar: En stjärna på vänster handled, fler ska det bli!

Längd: 1.68

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: mörkbrun

Fräknar: Lite, men hade mycket mer när jag var liten

Motto: Lev för dagen - jag försöker!

Kär? Jajemen i min bejb

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaaa! I ett varmt land, gärna Thailand.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? För mycket..

Röker du? Det var längesen nu men det händer att jag gör det när jag dricker.. Bad habit!

Vilket schampo använder du? Elvital för färgat hår - duger bra till mitt stabila hår..

Vilken parfym använder du? Laura Biagotti

Vad är du rädd för? Mörker, småkryp, kräldjur, att mista någon jag tycker om!

Gillar du att tvätta? Det absolut värsta jag vet!

Gillar du berg- och dalbanor? I just love it!

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg..

Filmen du köpte? Tror att det var Sex & The City

Låten du hörde: Michael Jacksons Thriller

Låten du laddade ner? Huh, det var längesen.. Minns inte.

Personen du ringde? Bejb

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Nyheterna

Person du tänkte på? Sara, bejbs systerdotter.

Favorit…

Låt: Black & White med M.J

Sak att göra: Spela betapet, spela Guitar Hero, umgås med nära & kära

Sport: Dans

Dryck: Pepsi max

Kläder: byxor och tunika

Film: Just nu är det nog fasiken den filmen jag såg igår.. Åter till Cold Mountain

Bil: min Leif, en VW Golf -07

Serie: Desperate Housewifes, Let's dance & Robinson

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Massor av gånger..

Gråtit över en flicka? Isf bara en kompis

Ljugit för någon? jodå..

Varit i slagsmål? Blivit ofrivilligt inblandad. Slutade med att jag fick ett knytnäveslag på strupen.

Blivit arresterad? Eh näe..

Träffat någon från internet IRL? Vem gör inte det idag?

Antal…

Gånger du varit kär? Många gånger..

Gånger ditt hjärta brustit?
Av olika anledningar, flera gånger..

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning..

Tjejer du kysst?
Några

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två tror jag

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger..

Senaste…

Boken du läste? Nån med Jo Nesbö

Personen du fick e-mail av?
vår ordförande i förbundet

Personen du fick brev av? Brev? Får man det idag? Det sista julkortet jag fick var dock av söta Bällis.

Personen du fick sms av? Min fina Binis

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte? Böcker till resan

Vad har du gjort idag? Jobbat...

Brukar du svära mycket? På tok för ofta..

När stiger du upp på morgonen? mellan 6-7

Vad har du på dig? Träningsbyxor och luvis..

Vad ska du göra ikväll
? Vara här hos lovely för sen åker han och barnen till Egypten inatt..

Vad är du allergisk mot?
Avundsjuka personer och fjäskare

Var har du ont? i ryggen som alltid

Använder du hårspray? beroende..

Kan du stå på händer? tror inte det va..

Håkan Hellström eller The Ark? Båda är ok

Salt eller socker? Surt...

Gillar du ketchup? Hellre chilisås

Är du glad nu? Knappast.. Ledsen över att behöva vara ensam i en hel vecka..

Var du glad igår? Ja ganska

Vad dansar du till? Allt jag gillar

Stockholm är… ? huvudstaden, ganska grå och trist

Göteborg är… ? fin stad och sen älskar jag liseberg

Kan du sjunga? haha, anä.. Ändå drar jag en truddelutt då och då..

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti - fullkorn

Land du vill besöka? Oj det är många.. Vill till sydamerika, mer asien och sen sydafrika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0