Dille på inspiration!

Det är nog det jag fått. Vägrar släppa datorn, åh jag somska laga tacos, detta håller ju inte. Men jag måste bara få visa er några klänningar som jag blev liiiite kär i! :)



Hon är en donna, Jennifer Lopez!
Jag älskar svart och guld, samt lite annorlunda modeller.
Tycker att kanterna med guldstänk på denna klänning är jättefina!


Beyonce
Hallå snygg klänning!


Jennifer Lopez
Snyggt, snyggt och snyggt! J.LO kan sin sak!
Jag älskar kvantitet därav älskar jag lager-på-lager halsband!
Klänningen är superfin där under alla halsbanden och skorna tar ut sin rätt tillsammans med smyckena!


Jennifer Lopez
Herregud så SNYGGT!
Enkelt men så elegant och jag är kär i skorna!


Mums, jag vill bara ha allt!


Time to start with the food!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0