då var man själv..

Å det märks. Här är så tyst. Tur att TV:n uppfanns. Just nu leker jag att TV:n uppfanns av en människa som tänkte på mig. Som tänkte att den skulle hjälpa mig att övervinna min mörkerrädsla.. Lampan är också en sådan sak som uppfanns för min skull. Tack gode gud att man har ljus, ljud och tak över huvudet.

Min bejb åkte till Egypten idag som sagt var. Jättejobbigt och jag är psyko. Jag blir knäpp av detta.. Kom hem till mig.. :) Försöker glädjas för hans skull men det är svårt när saknaden tar över.. Jeje, en vecka får väl fort, sen har vi ju vårt roliga, Thailand! Juhuu!

Ledig imorgon och mamma är på väg hit för att nanna. Sen ska vi äta lunch ihop imorgon. På kvällen kommer kusselinen, Julia- min lilla darling. Då vankas det Big Buddha på kvällen - we just love thai-food!

Nehej, åter till filmen Paradiset (av Liza Marklund) med världens bästa Helena Bergström!
Superfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0