Bilder från nyår..


Hej hopp,
här kommer bilder från nyårsafton, som utlovat... :)


       
En glader jag på väg ner till hotellet! Fy fan vad jag ser grå och trist ut.. :)

                                                                                      
En del av hotellet, Grand Hotel i Helsingborg. Underbart!!


Menyn för kvällen! Supergod mat med utsökt vin till alla rätterna.
Dock gillade vi maten mer förra året...


 
Schkåååål..! :) Fördrinken är serverad..


Kramkalejs


Det får räcka, shit vilken tid det tar att ladda in bilder på bloggen! :/ Fan stört att lägga in texter till bilderna.. Har donat i över en timme nu... Ger upp, det får se ut som fan.. I don't care anymore.. :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagen idag, den 2/1 har varit mysalapys!
Till att börja med fyller kusin vitamin år idag. Massa kärlek till dig Julia!

Sedan kan jag berätta att jag och honey varit i staden hela dagen.. Strosat rundor, fick köpt mig två nya böcker till resan, samt gråtit en skvätt över de bruna stövlarna som jag vill ha i brunt (har redan dem i svart). Dem var på REA och kostade endast 899:- efter att ha kostat 1499:- dock är niohundrakronorjävligtmycketpengar när man ska resa om knappt två veckor... Buuhuuu! Men men.. Ångrar jag mig får jag väl kolla om dom finns kvar på måndag. Fan alltså, man behöver ha ett par bruna och ett par svarta klassiska skinnstövlar i sin basgarderob, då löser man mycket när man ska klä på sig.. Behöver nog fundera lite till hör jag! :) Sen i alla fall tog vi en fika på Grand, en cafe latte vanilj, mumsfillibabba! Vem träffade vi där förresten? Jo, Stefan och Camilla, darlings underbara vänner.. Så det blev att vi satt lite längre än vi från början hade tänkt.. Sen stack vi och hämtade Rebecca, åkte ut till Väla för sötnosen ville ha sig en iPod innan deras Egypten-resa. Så, så fick det bli. Vidare till Maxi, inhandlade lite mat för idag och morgondagen.. Idag blir det så mycket som biff, pommes och bearnaisås. Lyxigt. Imorgon blir det tacos, mums.. Lär bli fullt ös imorgon och då gillar vi mat som går hyfsat snabbt att kocka till... :)


Nej, lite Betapet nu sen matlagning!

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0