Åter till Cold Mountain

Är det någon som sett denna film? Den går i alla fall på femman nu och jag har sett 40 minuter. Vet inte vad jag ska tycka än faktiskt.. Lär väl hinna få mig en uppfattning eftersom den varar länge, ända tills spöktimmen. Bra skådisar är med i alla fall; Jude Law, Nicole Kidman och Renée Zellweger.  





Jaha, då var det snart måndag. Ångest! Jobb igen.. Plus att min darling åker med sina barn till Egypten. Känns vemodigt, konstigt och jobbigt för mig, men självklart hoppas jag att de får en underbar resa. Egypten är ju fint, jag vet, jag har ju varit där två gånger, även om andra gången inte slutade så väl. Fast jag är definitivt en föredragare av Asien. Snart Asien-time, tiden går så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0