Freedom Beach

Nu har vi varit pa utflykt. Vi tog en longtail boat till Freedom beach. Fy fasiken vilket paradis. Sa vackert att man aldrig vill aka darifran. Kristallklart vatten, vita strander och inte ett enda tecken pa att det finns manniskor som bor dar. Vet faktiskt inte ens om det gor det..? Klarade forstos ut att branna mig igen.. Fattar inte det, jag som sallan branner mig sa. Nu har vi iaf minst tva utflykter kvar. Vi ska till PhiPhi och sa ska vi aka till Similan (eller hur tusan det stavas) Island. Phiphi har jag varit pa tidigare men dem som vet sager att Similan ska vara riktigt fint det oxa! 8 dagar kvar har i paradiset och pa sondag kommer Sabina, min lilla prinsessa. Hon ringde idag och var lite ledsen, saknar henne sa att det gor ont i mig. Saknar td oxa, och alla er andra darhemma. Nu ar klockan 20.20 har och vi ska snart ut och ata och sedan blir det lite shopping. Mamma och jag sitter har och internetar medan Mackan och Anders ar pa massage. Oh detta landet ar underbart. Synd bara att man ska sakna sin alskling hemma..! Om han anda bara vore har!

Nej nej, nu far jag aterga lite till msn!

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0