Drinkar, Singha och 35 graders varme..

Jepp det ar sa vi har det har i Thailand. Fy fasiken vad gott det ar att antligen sitta pa andra sidan jordklotet. Langt, langt ifran er och kylan. Jag saknar iofs er men fanimej inte kylan. Idag har jag matt halvkasst trakigt nog. Har av nagon konstig anledning lyckats branna mig som FAN i solen. Fi satan vad ont det gor. Men nu efter nagra Singa-ol kanns det battre. Saknar Td som fan men jag sitter har pa internetcafeet mest for att snacka lite med honom pa msn.. Imorgon blir det utflykt, Freedom beach. Hoppas bara att min branna lagt sig lite. Imorgon kvall ska vi nog oxa ga till skraddaren och ta matt till vara klader. Mackan och Anders ska sy upp kostymer, mamma nagra tunikor och jag en klanning. Tror att jag hittat den jag vill ha. En svart knalang klanning med drapering. Snygg som bara den. Hoppas reslutatet blir som pa bilden! Nu kom td in hit. Jippi! Vi hors val. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0