Center Syd

Vilket jävla skabb ställe center syd blivit. Helt katastrof. Jag och td var där igår och skulle shoppa lite. Fy fan vad besviken jag blev. När man är så van vid hyfsat fräscha väla fick man en chock när man kom till Löddeköpinge... Innan vi skulle åka hem så tog vi vars en cheeseburgare på McDonalds. URK! Fy fasiken vad det såg ut där och personalen var så inkompetent så jag undrar om dem någonsin kommer få ett annat jobb. Det låg ketchuprester överallt, ingenting funkade, man fastnade med skorna i golvet så klibbigt där var och det var matrester överallt. Vilken matupplevelse. Nej, det blir nog aldrig mer Center Syd för vår del. Däremot blir det nog Nova i Lund nästa gång vi ska shoppelera. :)

Herre min skapare vad trött jag är. Känner inte alls för att vara här men det är väl bara att gilla läget. Varför var det inte jag som vann de där fucking 110 miljonerna på Maxi? Dem som ingen vill kännas vid. Fy vad jag skulle vilja vara den nyblivna miljonären...

Om jag vann 110 miljoner skulle jag:
* Skänka en maaaassa pengar till välgörenhet och till min familj
* Resa massor
* Starta ett eget företag och jobba när jag själv ville.
* Gå en massa utbildningar (språk, frisör, make up osv).
* Köpa en snygg bil och en fin lägenhet mitt i stan, gärna med havsutsikt
* Köpa en jädrans massa snygga kläder

Jepp, dreams are allowed! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0