Hela dagen kryllar av möten.

Pretty frightening actually.

Möten hit och möten dit hela jäkla tiden. Nu vankas det RSI-möte i några timmar och sen ikväll är det brandkårsmöte. Brandkårsmötena brukar iofs vara ganska trivsamma och det blir ju alltid mer intimt när endast vi i VU deltar! :)
Sedan blir det ytterligare ett möte efter det men det kan jag tyvärr inte säga så mycket om vet ni. Det får jag berätta om en annan dag. Nu blev ni allt bra nyfikna va? Erkänn! :)

Hade som vanligt en fantastisk lunchdejt med N&M. Dessa två tjejer är fantastiko, lovely and pretty! My girls!

Nu ska jag skicka iväg ett svar på en fråga som kom från Finland. Intressant va? Se svaret nedan på min hemska förkortnings-engelska. Egentligen är det fan pinsamt att man inte är bättre på engelska. Undrar hur många gramatikfel och stavfel där är i svaret? Någon som kan svara mig på det? :)

Hello Toumas,
40115042 - we have limited availability, appr 0,5 wks stock. Next indelivery is planned to be recieved in dc wk 44.


60137892 - we have availability, appr 4 stock-wks, then this article will be connected to our new warehouse in Dortmund
(ELF - European Low Flow) which means that you will have 2-3 wks leadtime. Should you even have this item in stock? I noticed that not orders can be created in fullfillment..?


Hello Sara,
can you check if store 422 should have Nils 60137892 in stock?
ExternalSKUsw is Y and no orders can be created.

Best rgrds 
Karoline


Så ja, då var lunchen slut. Tiden går ju fort när man har roligt. Skriver kanske ikväll, beroende på tid och lust! :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0