Heja Kiso..

friskt humör... Nu är jag iaf på bättringen. Skööönt! Känner mig bättre idag även om det hostas och harklas. Hoppas bara att jag är helt kry till på lördag. Jag vill inte riskera att smitta ner mina youngsters på brandkåren. Sen vill jag ju bli frisk så jag kan ta tag i träningen på allvar. Det blir en hemmakväll till i mitt lugna bo så kanske, kanske jag mår ÄNNU bättre zu Morgen! Vi får hålla tummarna!

Ska försöka orka jobba över lite idag också. Sådär kul men det är nästan ett måste. Det är bannemej bara att bita ihop. Superwoman klarar ju allt, inte sant? :)

Jullan, då blir du hästägare idag! Så skoj! Jag kommer hälsa på dig och hästapållen ofta! Sötnosar!

Nu, back to business, heja ajkia!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0