Fräsig Fredag..

..blir det inte idag eftersom jag har jouren och jobbar till 17. Förbannat skoj. Samtidigt spelar det inte så jäkla stor roll. Har inte ett dyft inplanerat för kvällen. Mycket ovanligt i Kiso-livet och det oroar mig lite. Hur kommer jag hantera detta? Blir jag knäpp i huvudet och börjar klättra på väggarna? Eller somnar jag kanske runt åttasnåret? Eller så är jag uppe hela natten och bara njuter av friheten. Mm, den som lever får se!

Tack Du för igår. Det var som alltid (om man nu kan säga så eftersom vi bara setts två gånger) lika trevligt! Mycket allvar, mycket flams och mycket skratt. Det är helt underbart med vänner. Vänner som kan glädja och bli glad av själv. Härligt! Du är en underbar människa men det vet du att jag tycker. (Förutom att du är liiite småeländig ibland, haha!).

Tacos på jubbet idag, favoriträtten. Sedan gjorde jag en liten visit på spritbolaget. Kanske blir jag sugen på ett glas vin ikväll. Ett glas, inte mer. Jupp, vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska det stansas undantag för Malmö-varuhuset. Jippi!


hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0