-Tjaa, ja vi har en tid i juli nästa år..

..men vår lärling har kanske, kanske tid i april om inte han också har bokningsstopp nu.

Vaaa? Hur fan kan en tatuerare vara så jävla uppbokad? Ska varenda själ i Helsingborg fixa en tatuering eller vad fan är det frågan om? Nu ska det undersökas om det finns andra bra tatuerare för vi kan fanimej inte vänta 9 månader på att få gadda oss. Det är ju för fan som att vänta på att få bli morsa. Håller ikke...

Har i alla fall haft en underbar dag, jag känner mig så glad. Har haft skitmycket att göra på jobbet då två av mina kollegor är sjuka. Så idag har jag förutom mina egna avdelningar (kök, husgeråd och barnens IKEA) jobbat med soffor, bokhyllor, work IKEA, spara & förvara, textil och lampor. Man hann fan inte lägga på luren förrän man var tvungen att lyfta den igen. Folk ringde fan konstant. Får man lov att snacka lite gott om sig själv? I så fall vill jag berätta att jag fått sååå mycket beröm för att jag är sååå trevlig! Haha! Kul att höra. Det är faktiskt ganska skoj att gästspela på andra avdelningar ibland och få prata med personal ute på varuhusen som man inte brukar tjata med.

Kollar Roomservice nu, ett av mina favoritprogram. Jag är kär i Johnnie och Mattias. Tänk att få äran att gifta sig med en händig man. Stackars krake hade fått dona och fixa i hemmet hela tiden. Fantastiskt med förnyelse!

Just nu kan jag inte sluta tänka på vita väggar, svarta trägolv, metall och sparsamt med prydnadssaker. Tavlor på golvet, stilrena snittblommor och ljus. Modernt, ombonat men minimalistiskt och stilrent. Drömmen som aldrig kommer att bli sann. Faktum är att jag ritat huset jag en dag ska bo i. Det är så jävla coolt. Där ska jag andas natur och skriva böcker hela dagarna. Flummigt värre!


Förresten, är det imorgon jag ska börja träna igen? Utnyttja mitt SATS-kort som jag inte använt sen nittonhundrafrösihjäl.

Nu ska det tittas på Oskyldigt dömd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0