Mycket nu..

..i Kiso-livet. Åh vad fort tiden går och det är fanimej skrämmande! Det går verkligen i ett, i ett, i ett!

Är det inte brandkåren så är det vinterdäck som ska bytas. Är det inte vinterdäcken så är det td som ropar. Är det inte td så är det jobbet som drar i mig. Jag hinner ju ingenting. Jag hinner just nu inte göra något för min egen skull. För att JAG vill det. Igår träffade jag mammi, moster och kusinerna som hastigast. Alla är så stressade så vi hann endast umgås i en fucking timme. EN! Hallå, ska det vara så? Näe, jag får nog ta och börja prioritera bättre annars kommer jag halka in i väggen snart...

Äh, nu ska jag inte klaga. Mår ju ganska väl trots allt. Mycket är det väl tds förtjänst! Jag är ju ganska kär får jag väl erkänna. Tyvärr hade vi ingen bra dag igår. Mycket tjafsande. Det slutade med att jag fick ett sms av honom där det stod: "Inget tjafs, bara tafs". Haha! Ganska kul ändå, trots det var jag på dåligt humör när jag kom hem till honom. Jag blir helt koko när jag är på dåligt humör så han fick knappt ens röra mig.. Jag måste skärpa mig! Hoppas i alla fall att han hör av sig idag och säger att vi ska mysa, äta god mat och dricka vin. För det vill jag! Ja, jag är kär....! :)

Nu måste jag jobba vidare. Ville bara skriva några rader eftersom jag inte haft tid att skriva på läääänge.. Hoppas att Patrik (vinterdäcksbytaren och vännen, haha) blir glad för presenten som jag lagt ner så sjukt mycket kraft på!

Vi hörs!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0