Lugnet före stormen?

Befinner mig just nu på Österlen tillsammans med mammi och Sabina i mamms fina hus. Vi kom igår och stannar till imorgon. Idag har vi varit en sväng i Kristianstad och shoppat lite. För min del blev det ett par varma och gosiga vinterkängor i svart mocka, samt ett snyggt Oxxo silverhalsband. När vi kom hem från K-stad var vi alla sjukt trötta så vi tog varsin timme på locket. Jag har sovit sjukt lite inatt eftersom jag har sååå ont i ryggen, plus att td trakasserat mig natten igenom. Men jag gillar ju det så det var ok. Binis har tydligen sovit lika dåligt eftersom jag väsnats som en galning. Jag har ju sovit med henne innan, men aldrig fått höras att jag är ljudlig.. Haha! Stön, stånk och tunga andetag. :)

Imorgon bär det av hem och då ska det lekas med td. Jag är tydligen nunna och han munk så det blir väl extra mys imorgon. Hahaha! Sedan är det fanimej jobbtajm igen. Fy fuck vad tiden går fort, jag hinner inte med. Jag längtar redan till nästa helg. Huh, tänk om man vunnit några miljoner, då hade jag stuckit utomlands på studs. Fast jag ska inte klaga, nu är iaf Thailandsresan bokad och vi kan bara hoppas att Mackan och Anders kan följa med. Det kommer ju bli lajbans som bara den! Ojojoj!

Nej, nu börjar snart Stjärnor på is igen!

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0