Kär och galen...

...Klockor börjar ringa och många tusen eldar börjar brinna. Det finns bara ni idag och ingenting är längre som förr. Kär och galen, kärleken den brinner. En evig kraft som alla gånger vinner. Se en kvinna och en man, nu har de fått varann.

Så känner jag mig just nu, härligt! :)

Fullspäckat schema hela veckan, med jobbet i spetsen som vanligt. Imorgon ska jag till tandläkaren, sen fixa nailsen. På torsdag ska jag klippa mig och färga håret. Så jag får en helrenovering. Underbart med lite ompyssling! :)

Idag är det EXAKT en månad kvar till julafton. Fattar ni det? Det är ju tamejsören helt sjukt!

Nu ska det ätas ugnsbakad falukorv och potatismos! Hej och hå!

Puss

Kommentarer
Postat av: binis

har du tid för mig i veckan också ? (:

2008-11-24 @ 12:11:33
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: Kiso

Mer än någonsin hjärtat! Onsdag??



Puuuuss

2008-11-25 @ 08:54:19
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0