Jo det var ju så här...

...att jag hade massor av saker att berätta för er! Jag har ju varit i Torekov med jobbet, herregud vilket fint spa&hotell. Jag föll som en fura. Allt var så snyggt, mysigt och modernt. Jag som bara precis älskar att bo på hotell. Kul som tusan att förena nytta med nöje. Lite jobb och lite skoj. Vi gjorde en massa bra övningar som innefattade En möbelhandlares testamente & Ingvars 9 teser, vår handlingsplan, samt en feedbackövning. Jätteskoj! På kvällen var det vinprovning, middag och sedan blev jag bortgift och ett hus rikare. Det ni! :)

Åkte hem på fredagen, glad som en speleman. Back to business och kontoret. Allt var jättebra fram tills jag fick det där jättejobbiga sms:et som fick hela resten av dagen, samt kvällen att bli skit. Jag liknade ett monster efter allt gråt, det kan jag verkligen lova. Var så svullen i och runt ögonen att jag inte kunne se längre än 30 cm framför mig. Scary! Ännu en natt där jag grät mig till sömns.Ensam igen!

På lördagen ringde han iaf, jag vet ju att han älskar mig. Var ute på kvällen med Mackan och Anders. Tack för en superskoj kväll! Träffade även dig och det var verkligen skoj. Du är the king på dansgolvet!

Igår gjorde jag minsann inte många knop. Jag var sååå seg. Kollade mest tv. Men på kvällen kom td och det kändes ganska ok trots allt. Det är inte som förut även om han ville att det skulle vara det. Det var i alla fall skönt att få sova tillsammans med honom trots allt. Jag är ju kär, han är ju kär men vi två funkar inte ihop. Tyvärr! Jag hoppas bara att vi med tiden finner en lösning. Jag hoppas!

Måndag idag. Har varit en ok dag måste jag säga. Fick en fin start på dagen så jag har nog smilat som en ja, jag vet inte vad, hela dagen! Skönt. Nu ska jag ta hand om min lilla huvudvärk innan den bryter ut helt. Jag vill ju absolut ikke ha skallebank kl 22.00 inte. Då är det ju PRISON BREAK! Wieho!

puss hej

ps. träffade min finfina binis idag. I love her from the bottom og my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0