Läckra lördag!

Jävlar i havet vad skoj det var igår. Var på Hampan med darlingarna M, A-S och Sabina. Träffade också some other friends; Anders Everyman, Sofia Wetterberg, Linda Leidig, Marcus, Rallan, Mysan och Håkan Skoog! I just love HP! Jag skulle ännu en helg bara ta det lugnt men mina planer spårade som vanligt. Jag fick gå i polisgrepp till Harrys med Marcus och Linda. Aj aj aj, min arm gör ont idag! Lite dans blev det iaf men jag kände mig såå malplacerad med tanke på min klädsel. Hade ju för fan klädsel alá Håkan Hellström, typ! :P

Nu ska jag göra mig iordning, ska ju snart till Bäckebol (<3) med Marcus, Malin och Dan! Wiiehoo! Kanske kan jag hitta något nice på FYND till min nya apartment! :)

SG, du är så fin att det gör ont och en massa flashbacks susar förbi hela tiden!! :P

Återkommer med bilder från gårdagen lajtår!

Hadetsåjävlabra! :)
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0