trött och go i boet

det är just vad jag är idag. Har sovit såå lite inatt att ni inte anar. Låg och vände och vred på mig som ja, jag vet inte vad. Td låter som ett ånglok och då är chansen att man somnar ännu mindre. Nu sitter jag här och väntar och längtar tills klockan blir 17 och man kan få gå hem! Sedan är det bara jobb imorgon också, efter det får man några dagars ledighet och det ser jag fram emot. Behöver verkligen vara ledig nu känner jag!


Lön idag förresten, positiv överraskning. Trodde lönehögen skulle dimpa ner först imorgon. Ska in en sväng på väla efter jobbet och kolla klänningar till nyår. Lär väl inte hitta något men man kan ju kolla i alla fall. Sedan blir det att betala räkningarna imorgon när ändå td ska ha barnkväll. Då får jag passa på att vara lite nyttig.

Nej åter till jobbet. 2½ h kvar, stå ut Kiso, stå ut!

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0