Saknad och julklappar

Är vad min dag bestått av. Har inte gjort mycket under dagen men vid 16-tiden kom Mackan. Vi körde och hämtade Anders och sedan bar det av mot Väla. Julklappsshopping för hela slanten. Är riktigt nöjd med vad jag köpt. Hoppas mottagarna bli lika glada och nöjda. Efteråt vad vi hungriga så vi åkte ner till Chinatown och käkade. Ovanpå allt, till vår glädje träffade vi Friday. Vår honey, min älsk! Efteråt åkte vi hem till mig, efter att ha lämnat en sliten Anders och kollade på Faddergalan.

Nu sitter jag här och sms:ar med td som fakiskt är en ganska dålig sms:are :) Han är på kalejs med sin dotter så jag har varit utan honom hela helgen. Jobbigt men det är bara att gilla läget... Det är viktigt att man umgås så mycket man kan med sina barn! Jääätteviktigt. Jag önskar att det var fler som kan förstå det...

Nej nu ska jag se Dagissnuten på televisionen, kul, haha! Sedan ska jag försöka somna i tid. Imorgon har jag först stora städardagen, sedan ska jag och td vara hundvakter. Mys!

sov gott.

ps. saknar dig fortfarande Bina lilla! Låt tiden gå fort så vi snart ses igen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0